reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
natália vargová

natália vargová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka masmediálnej komunikácie, športovkyňa, hokejový fanúšik a človek ktorý miluje hudbu, zábavu a svojich kamarátov:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Športujte - buďte úspešní, s podporou však nerátajte

natália vargová

Športujte - buďte úspešní, s podporou však nerátajte

Názov tohto príspevku, sa nesie v duchu vlastnej skúsenosti. Moje meno je Natália Vargová. Mám 21 rokov, pochádzam z Bratislavy a narozdiel od mojich rovesníkov sa moje piatkové večery nenesú v štýle párty, cigariet a opojení alkoholu. Od svojich 7 rokov( s menšími vynútenými prestávkami) sa venujem svojemu najväčšiemu koníčku, športu zvaný Taekwon-do. Šport, ako taký ma fascinoval od malička a vďaka pár náhodám, dnes už môžem povedať, že sa Taekwon-do (inak bojový šport pochádzajúci z Kórei) stal mojou obrovskou vášňou a životným štýlom.

  • 25. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 264x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu